30. Proces slabljenja religije u društvu naziva se
31. Visoka rasprostranjenost elemenata tradicionalne religioznosti posljedica je procesa usvajanja normi i vrijednosti u obitelji i društvu koji se naziva .
32. Proces u kojem religija izlazi iz javne u privatnu sferu života naziva se .
33. Podatci iz istraživanja u zagrebačkoj regiji 1972. godine govore da je religija bila bitan čimbenik stvaranja i očuvanja nacionalnoga i kulturnoga .
34. Iz tablice 2. vidimo da je najslabije zastupljen oblik religijske prakse
35. Koja dva oblika tradicionalne religioznosti predstavljaju ritual prijelaza?
36. Kolika je prosječna razlika u postotku između uvjerenih vjernika (onih koji u potpunosti prihvaćaju neko vjersko učenje) i religioznih vjernika (onih koji ne prihvaćaju sve što njihova vjera uči) u razdoblju aktualne religioznosti i samoidentifikacije (tablica 2.)? $\_\_\_\_$
37. Kako se naziva proglašavanje nacionalnih simbola, povijesnih ličnosti i događaja „svetima"?
38. Koja je najčešća metoda korištena u istraživanju religijskoga fenomena uključujući i ovo istraživanje? $ $
39. Što je, u ovome istraživanju, tradicionalna religioznost?
Koji su oblici tradicionalne religioznosti?
Koji je element tradicionalne religioznosti najviše zastupljen, a koji najslabije (tablica 1.)?
40. Zašto je tradicionalna religioznost u Hrvata široko rasprostranjena? Potvrdite nekim podatkom (tablica 1.). Ide li ta religioznost u prilog kolektivnome ili individualnome identitetu?
41. Koliko se ispitanika izjasnilo uvjerenim vjernicima i religioznima prema podatcima iz grafikona o religijskoj samoidentifikaciji? Povežite taj podatak s činjenicom da se u navedenome istraživanju $96,5 \%$ ispitanika izjasnilo da pripadaju nekoj vjeri, uglavnom katoličkoj. Kakav je odnos prema religijskoj praksi nesigurnih, ravnodušnih, nereligioznih i protivnika vjere? Navedite podatak (tablica 2.).
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.