Na kraju, ono što ne smijemo zanemariti u sagledavanju trenda 'brend nostalgije' jest da je on isključivo fokusiran na pozitivne aspekte perioda povijesti koje nastoji rekonstruirati te simulira one 'zlatne momente' koje nam naši roditelji i/ili stari sa sjetom prepričavaju. Kaže se da u životu vrijedi pamtiti lijepe trenutke i to je upravo ona slika koju nam brendovi o tom dobu i serviraju. (...)
Jednostavno rečeno - nostalgija prodaje.
Izvor: www.brendfulness.com
Napomena: Podatci o izvoru polaznoga sadržaja bit će objavljeni u rješenjima ispita.
Shematski prikažite ili objasnite, navodeći sve potrebne elemente, kako se procesom klasičnoga uvjetovanja nastoji povećati prodaja nekoga brenda povezivanjem proizvoda u reklamama sa „zlatnim momentima" iz prošlosti koji kupcima izazivaju ugodu.
ŠTO ČEKAŠ?
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan* pristup dijelu lekcija za svaki predmet.