Lidija je flautistica u orkestru. Marljivo se priprema za koncerte, prilično je samokritična i vrlo je ljubazna prema drugima. Uglavnom je zadovoljna sobom, no voljela bi biti još organiziranija i opuštenija u nekim situacijama. Majka je troje djece. Njezin osmomjesečni dječak jako je vezan za nju i posebno traži utjehu kada se udari ili je jako umoran. Srednji sin krenuo je u vrtić i uglavnom za igru bira različita vozila i alate te odbija nositi ljubičasti ruksak jer misli da je to boja za djevojčice. Lidijina kći razmišlja koje zanimanje odabrati, isprobava različite aktivnosti, eksperimentira s frizurama i stilovima odijevanja, a često ih iznenadi i svojim stavovima, npr. odbija nositi kožnate cipele.
Koju vrstu socijalne grupe predstavlja orkestar?
Kako se naziva skup osobina ličnosti koji je opisan u drugoj rečenici teksta?
Kako se prema Rogersu naziva slika o sebi koja je opisana u dijelu teksta voljela bi biti još organiziranija i opuštenija u nekim situacijama?
Koje se dvije Lidijine uloge spominju u tekstu?
Koju komponentu stava predstavlja odbijanje nošenja kožnatih cipela?
Imenujte tri obilježja socioemocionalnoga razvoja Lidijine djece koja se opisuju u tekstu i svakomu pridružite rečenicu koja ga opisuje.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.