Pozorno pročitajte drugi tekst.
Desetogodišnja djevojčica je u razmaku od nekoliko mjeseci dva puta rješavala isti test inteligencije i oba joj je puta izmjeren kvocijent inteligencije 120. Vesele ju nova znanja koja u školi, a još je radosnija kada s majkom odlazi u prirodu u potragu za ljekovitim biljkama. Majka od tih biljaka pravi razne kozmetičke i ljekovite pripravke koji su jedinstveni. Djevojčica naučila nazive i svojstva mnogih biljaka. Jedanput je s majkom brala cvjetove lavande i ub pčela, što ju je uplašilo. Nakon toga svaki put osjeti strah kada vidi ili pomiriše lavandu.
Koje je metrijsko obilježje testa inteligencije koji je rješavala djevojčica opisano u tekstu?
Koji oblik mišljenja omogućuje majci osmišljavanje jedinstvenih biljnih pripravaka?
Koja se vrsta majčine inteligencije nastavlja razvijati tijekom života?
U kojoj su vrsti dugoročnoga pamćenja djevojčice pohranjeni nazivi biljaka?
Objasnite ili shematski prikažite, navodeći sve potrebne elemente, kako se procesom klasičnoga uvjetovanja u djevojčice razvio strah od lavande.