Pozorno pročitajte treći tekst.
Marko je maturant gimnazije. Zanima ga sve o zaštiti prirode, a posebno je zainteresiran za opstanak dobroga dupina u Jadranu. Prikupio je mnoštvo informacija o potrebama i obilježjima tih morskih sisavaca i vrlo su mu dragi zbog njihove inteligencije i elegancije. Ljetne praznike proveo je volontirajući u udruzi koja štiti dobre dupine u Jadranu. Mlađemu bratu Luki donio je igračku dupina s kojom Luka razgovara, hrani ju i stavlja ju spavati. Marko je brižan i dobronamjeran i prema drugim ljudima te im je spreman pomoći i razumjeti ih. U svojoj školi okupio je grupu koja sudjeluje u raznim aktivnostima kojima je cilj povećati svijest sugrađana o važnosti očuvanja prirode. U provođenju tih aktivnosti svaki član ima određenu funkciju i zna kako se treba ponašati.
U kojemu se razvojnome razdoblju nalazi Marko?
Prepišite dio teksta koji prikazuje animizam kao obilježje mišljenja.
Koja osobina ličnosti prema petofaktorskoj teorije ličnosti opisuje Marka?
Imenujte dva obilježja grupe opisana u zadnjoj rečenici teksta.
Imenujte tri komponente stava prema dupinima i svakoj komponenti pridružite dio teksta koji ju opisuje.