Marija je zaposlena kao psihologinja u tvrtki koja se bavi dizajniranjem i prodajom namještaja. Naradnome mjestu provodi testiranja kandidata za posao. U jednome testu ispitanici trebaju dovršiti započete crteže. Pri provjeri inteligencije Marija se često koristi testom inteligencije u kojemu ispitanici u dvije minute trebaju u nizu brojeva prekrižiti slovo. Na temelju usporedbe rezultata pojedinoga kandidata s rezultatima drugih ljudi njegove dobi Marija izračunava broj koji iskazuje stupanj razvijenosti njegove inteligencije.
Osim odabira kandidata za posao Marija je i dio tima za unapređenje prodaje. Kako bi utvrdila obrasce ponašanja potrošača različitih dobnih skupina, nekoliko je dana boravila u prodajnome prostoru i bilježila ponašanja potrošača. Da bi potrošači razvili pozitivan stav o tvrtki, Marija je za televizijsku reklamu tvrtke odabrala glazbu koja izaziva ugodu s ciljem da i samo ime tvrtke kod potrošača izazove ugodu.
Koju vrstu mišljenja Marija ispituje testom u kojemu ispitanici trebaju samostalno dovršiti započete crteže?
Kojom se vrstom testa inteligencije koristi Marija pri odabiru kandidata za posao?
Kako se naziva broj koji iskazuje stupanj razvijenosti inteligencije koji Marija izračunava na temelju usporedbe rezultata pojedinoga kandidata s rezultatima drugih ljudi njegove dobne skupine?
Kojom se metodom istraživanja koristi Marija pri istraživanju ponašanja potrošača različitih dobnih skupina?
Što je sljedeći korak u Marijinu istraživanju ponašanja potrošača različitih dobnih skupina nakon što prikupi opise njihova ponašanja?
Objasnite ili shematski prikažite kako će se klasičnim uvjetovanjem stvoriti reakcija ugode kada potrošači čuju ime tvrtke koju Marija reklamira.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.