Psihologija - 2016./17. ljeto - 27. - 32.

Pozorno pročitajte drugi tekst.
Nikola organizira večeri kvizova u kafiću. Vrlo lako smišlja puno različitih pitanja za natjecatelje. Od poznanika često dobiva pohvale za organiziranje večeri kvizova. Nedavno je i sam bio natjecatelj u jednome televizijskom kvizu u kojemu je pokazao zavidno znanje i osvojio vrijednu novčanu nagradu. Nikola ima kvocijent inteligencije 142 i jako dobro pamćenje. Nove informacije pamti tako da ih poveže u slikovite predodžbe. Rado rješava rebuse i zagonetke jer uživa u osjećaju kada nakon nekoga vremena razmišljanja iznenada poveže informacije i dođe do točnoga rješenja.
Koja se dva primjera pozitivnoga potkrepljenja spominju u tekstu?
U kojoj su vrsti Nikolina dugoročnoga pamćenja pohranjene informacije koje se ispituju na kvizu?
Kako se nazivaju postupci kojima se Nikola koristi pri pamćenju novih informacija?
Kako se u kognitivnim teorijama učenja naziva oblik učenja kojim se Nikola koristi pri rješavanju rebusa i zagonetka?
U kojoj je kategoriji intelektualne razvijenosti Nikola?
Objasnite razliku između divergentnoga i konvergentnoga mišljenja i svakoj vrsti mišljenja pridružite odgovarajuću rečenicu iz teksta.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.
© 2025, Gradivo.hr