Psihologija - 2010./11. ljeto - 19. - 29.

Pozorno pročitajte prvi tekst.
Prošao je i taj ponedjeljak, moj najteži školski dan. Na satu Biologije morao sam birati između dviju tema za individualni seminarski rad i teško sam odlučio koja mi je manje zahtjevna. No, i to je bolje od grupnoga seminarskoga rada. Prošli put nitko od članova moje grupe nije svoj dio posla napravio kako treba i pošteno smo se osramotili. Fizika je bila zanimljiva, rješavali smo problemske zadatke i potpuno sam se udubio u njih. Mislim da mi je jedna mozgovna polutka radila sto na sat. Na Latinskome jeziku učili smo mnogo novih riječi, ali na sreću poznate su mi iz Talijanskoga jezika pa ću ih brzo naučiti. Na Povijesti je bilo ispitivanje. Marko nije najbolje znao, ali nastavnik zna da je on naš najbolji i najmarljiviji učenik pa mu je svejedno dao odličan. Meni tip i nije pretjerano simpatičan. Stalno se hoće isticati, sudjelovati na svim natjecanjima i biti najbolji. Na satu Hrvatskoga jezika pisala se zadaćnica. To mi oduvijek dobro ide, na jednu temu mogu napisati mnogo različitih sastavaka. Šesti školski sat bio sam tako umoran da sam kraj Kemije jedva dočekao budan. Više se uopće ne sjećam kada je nastavnica najavila test ili možda usmeno ispitivanje.
Koja se psihologijska metoda zasniva na unutarnjim doživljajima, razmišljanjima i emocijama koji su opisani u tekstu?
Koji sukob motiva učenik doživljava prilikom izbora teme seminarskoga rada?
Kojom se pojavom u socijalnoj psihologiji objašnjava da je učinak grupe često lošiji od očekivanoga?
Koja je mozgovna polutka više aktivna tijekom rješavanja zadataka iz Fizike?
Kako se naziva pojava da se nove riječi iz Latinskoga jezika lakše nauče jer se zna Talijanski jezik?
Kako se naziva pojava kada na nastavnikovo ocjenjivanje djeluje opći dojam o učeniku?
Što za učenika, prema teorijama operantnoga uvjetovanja, predstavlja odlična ocjena?
Koji je psihosocijalni motiv razvijen kod učenika koji se stalno želi isticati, sudjelovati na svim natjecanjima i biti najbolji?
Kako se naziva vrsta mišljenja koja učeniku omogućuje da na jednu temu može smisliti mnogo različitih sastavaka?
Kako se naziva kontrolni proces koji omogućuje da se informacije iz kratkoročnoga pamćenja presele u dugoročno?
Opišite tri faze pamćenja kroz koje prolaze informacije.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.
© 2025, Gradivo.hr