Pozorno pročitajte prvi tekst.
Djevojka je upisala školu trčanja. Najvažniji su dio trkačke opreme tenisice, no nikako ih nije mogla odabrati. Sviđao joj se dizajn jednih tenisica, ali nisu bile udobne, a druge su joj bile udobne, ali je cijena bila visoka.
Kada je prvi put došla na trening, iako je bilo mnogo ljudi, odmah je prepoznala članove svoje škole trčanja jer su svi imali iste majice.
Na prvih nekoliko treninga umorila se vrlo brzo, postalo joj je jako toplo i jedva je pokretala noge. Jednom je i pala i oderala koljeno, ali nije osjetila jaku bol. Nakon treninga trebalo joj je dosta vremena da tjelesne funkcije vrati na uobičajenu razinu. No, kada je istrčala svoju prvu utrku, bila je ponosna i radosna.
Koje načelo perceptivnoga grupiranja djevojci omogućuje prepoznavanje članova njezine škole trčanja?
Gdje se nalaze receptori kinestetičkih osjetila koja su aktivna dok djevojka hoda ili trči?
Prepišite iz teksta dva osjeta koje je djevojka doživjela preko kože.
Prepišite iz teksta složenu emociju koju je djevojka doživjela.
Imenujte dio perifernoga živčanog sustava koji se djevojci aktivirao nakon treninga, objasnite