Pozorno pročitajte treći tekst.
Nina je učenica drugoga razreda gimnazije i igra nogomet u jednome klubu zbog čega joj se vršnjaci iz razreda često rugaju. Smatraju da su cure koje igraju nogomet muškobanjaste. Takve djevojke smatraju manje vrijednima, a Ivan je čak odbio raditi projekt iz Biologije s Ninom u paru. Razrednica je to pripisala Ivanovoj želji da se svidi ostalim vršnjacima u razredu. Ninu je sve to jako pogodilo, ali je zaključila da u životu želi biti sportašica, i to baš nogometašica. Nina je odgovorna, ustrajna i organizirana. Vršnjaci je zbog tih osobina često smatraju krutom i preozbiljnom iako po tim osobinama ne odstupa od prosjeka. Nakon intervencije školskoga psihologa koji im je osvijestio nepravedan odnos prema Nini, cijeli je razred bodrio Ninu na nogometnoj utakmici.
U kojoj se razvojnoj dobi nalaze Ivan i Nina?
Kako se u socijalnoj psihologiji naziva proces objašnjavanja ponašanja drugih osoba kojim se koristi razrednica objašnjavajući Ivanovo ponašanje željom da se svidi drugima?
Kako se naziva dimenzija ličnosti u petofaktorskome modelu koja obuhvaća Ninine osobine opisane u tekstu? $ $
Kako se nazivaju teorije laika o ličnosti zbog kojih vršnjaci iz razreda Ninu smatraju krutom i ozbiljnom?
Navedite tri fenomena u socijalnoj psihologiji opisana u drugoj i trećoj rečenici teksta vezana uz odnos prema pripadnicima različitih skupina i svakomu fenomenu pridružite dio teksta koji ga opisuje.