Student psihologije pripremao se za polaganje nekoliko ispita. Brzo je procesirao nove informacije, lako je odvajao bitno od nebitnoga i dobro se snalazio u apstraktnim zadatcima. Za jedan je ispit čitao o sposobnostima učenja u životinja i bio mu je zanimljiv nalaz da vrana, nakon više neuspješnih pokušaja, odjednom savije ravnu žicu u udicu i njom uspješno dohvati hranu iz uske posude. Za drugi je ispit proučavao složene matematičke analize koje se primjenjuju u razvoju psihologijskih testova i postupke provjere mjeri li neki test inteligencije doista ono za što je konstruiran. Dio sadržaja za treći ispit odnosio se na moždane procese u podlozi emocija. Ključne dijelove mozga zapamtio je tako da je od njihovih početnih slova osmislio novu riječ. Pamćenje mu je olakšalo i poznavanje anatomije mozga o kojoj je učio u srednjoj medicinskoj školi
Kojoj vrsti inteligencije prema teorije R. Cattella pripadaju studentove sposobnosti opisane u drugoj rečenici teksta?
Kako se u kognitivnim teorijama učenja naziva oblik učenja kojim je vrana iznenada došla do rješenja kako dohvatiti hranu iz uske posude?
Koja je metrijska karakteristika testa inteligencije opisana u tekstu?
Kako se naziva postupak koji je studentu olakšao pamćenje dijelova mozga tako da je od njihovih početnih slova osmislio novu riječ?
Kako se naziva pojava da studentu znanje anatomije iz srednje škole olakšava usvajanje novih informacija o moždanim procesima u podlozi emocija?
Navedite tri grane psihologije čijim područjima pripadaju sadržaji o kojima je student učio i svakoj grani pridružite rečenicu iz teksta koja ju opisuje.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.