Psihologija - 2018./19. jesen - 27. - 32.

Pozorno pročitajte drugi tekst.
Djevojka se školuje za civilnoga pilota. Prije upisa na fakultet na testiranju intelektualnih sposobnosti rješavala je dva tipa testova. U jednome je testu rješavala vrlo jednostavne zadatke, ali je vrijeme za njihovo rješavanje bilo vrlo kratko. Drugi tip testa sadržavao je mnogo teže zadatke, ali je imala dovoljno vremena. Njezino znanje nije joj pomoglo u rješavanju testova. Psiholozi su stupanj njezine inteligencije odredili u odnosu na odstupanje od rezultata koji postiže većina ljudi. U simulatoru letenja instruktor joj je pokazao i objasnio što treba raditi, a onda je ona to primijenila. Mnogo je naučila o upravljanju zrakoplovom slijedeći upute iz priručnika. Često je gledala snimke letenja svojih kolega i tako usvajala najbolje postupke. Djevojka se mora još dobro pripremiti kako bi položila teorijski dio ispita o letenju.
Kako se nazivaju dvije vrste testova intelektualnih sposobnosti koji su opisani u tekstu?
Koja je vrsta inteligencije prema Cattellovoj teoriji ispitana u djevojke?
Kako se naziva broj kojim su psiholozi izrazili stupanj inteligencije djevojke u odnosu na odstupanje od rezultata koji postiže većina ljudi?
U kojoj su vrsti dugoročnoga pamćenja djevojke pohranjeni postupci koji omogućuju upravljanje zrakoplovom?
Kojim se dvjema metodama ispitivanja pamćenja može utvrditi djevojčino teorijsko znanje o letenju?
Imenujte tri vrste socijalnoga učenja koje se spominju u tekstu i svakoj vrsti učenja pridružite odgovarajuću rečenicu iz teksta.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.
© 2025, Gradivo.hr