Maturanticu zanima studij arhitekture jer smatra da u tom području može iskazati svoju kreativnost i potencijale. To zanimanje osigurat će joj i ugled u društvu. Priprema se za prijamni ispit učeći iz enciklopedija te vježba prostorne sposobnosti i crtanje. Na jednome crtežu gradskoga trga bliži rasvjetni stup nacrtala je većim od udaljenijega stupa od kojega se nije u potpunosti vidjela još dalja fontana. Zbog puno drugih obveza ponekad nije imala dovoljno vremena za pripreme te se nije mogla dobro koncentrirati na rad i osjećala je strah. Usprkos tomu uspjela je upisati studij arhitekture.
Kojim dvjema razinama iz Maslowljeve hijerarhije motiva pripadaju potrebe koje se spominju u prvim dvjema rečenicama teksta?
Koje funkcionalno područje kore velikoga mozga upravlja pokretima ruke dok maturantica crta?
Koji dio velikoga mozga omogućuje maturantici kodiranje novih činjenica iz enciklopedija?
Koja su dva monokularna znaka dubine opisana u tekstu?
Kojoj skupini znakova stresa pripada nemogućnost koncentracije, a kojoj skupini strah koji osjeća maturantica?
Motivacijski ciklus maturantice započeo je motivima za izražavanjem kreativnosti i potencijala u području arhitekture te stjecanjem ugleda. Navedite ostala tri dijela motivacijskoga ciklusa i svakomu pridružite rečenicu iz teksta koja ga opisuje.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.