Psihologija - 2017./18. jesen - 21. - 27.

Pozorno pročitajte prvi tekst.
Mladić je pitao djevojku u kafiću je li mjesto do nje slobodno. Djevojka je podigla pogled i širom otvorila usta, srce joj je počelo jako lupati i zamuckujući mu je odgovorila. Bio je to njezin omiljeni glumac. Iako je bila na odlasku, jer je isplanirala što još mora obaviti, brzo je odlučila ostati. Prijateljici koja je stajala iza šanka namignula je i glavom pokazala na mladića, a ona joj je uzvratila podignutim palcem. Iako je u kafiću bila buka, usredotočila se na razgovor s mladićem. Ispričao joj je da je nekoliko godina zaredom pokušavao upisati Akademiju dramske umjetnosti. Nemogućnost da ostvari toliko željeni cilj jako ga je opterećivala i stvarala mu nelagodu, ali nije htio odustati. Na odlasku ju je mladić zagrlio i pružio joj ruku. Još neko vrijeme osjećala je stisak njegove ruke i poželjela je da što duže traje.
Kako se naziva vrsta komunikacije kojom se koriste djevojka i njezina prijateljica?
Koja su područja kore velikoga mozga aktivna kod djevojke pri planiranju i donošenju odluke o ostanku?
Koji je specifični znak dubine opisan u tekstu pa djevojka opaža da joj je šank bliže nego prijateljica?
Kako se naziva načelo percepcije koje omogućuje djevojci da usmjeri pozornost na mladićev glas i zanemari buku u kafiću?
Kako se naziva stanje u kojemu se nalazi mladić jer ne može ispuniti željeni cilj?
Kako se naziva pojava opisana u zadnjoj rečenici teksta?
Imenujte tri sastavnice emocija koje se spominju u drugoj rečenici prvoga teksta isvakoj sastavnici pridružite odgovarajući dio teksta.
Online pripreme za maturu i instrukcije za srednju školu. Dostupno 24/7.
© 2025, Gradivo.hr