Pozorno pročitajte treći tekst.
Student psihologije uči teorijske pristupe ličnosti za ispit iz kolegija Psihologija ličnosti. Želi dobiti visoku ocjenu iz ispita jer projekt njegove grupe za taj kolegij nije uspješno proveden. Primijetio je da je u projekt uložio manje truda nego kada radi samostalno. Osim toga, pristao je na obradu teme koju su odabrali kolege u grupi iako je u početku želio obraditi drugu temu.
Proučavajući teorije ličnosti, najviše ga je zainteresirao psihoanalitički pristup unatoč njegovim brojnim nedostatcima. U poglavlju o petfaktorskome modelu ličnosti odgovarao je na niz pitanja o svojemu ponašanju i doživljavanju tako da je trebao zaokružiti ponuđeni odgovor. Rezultati su pokazali da ima nisku razinu neuroticizma. Čitajući o istraživanjima razvoja osobina ličnosti, koja su 20 godina pratila istu skupinu ispitanika, uočio je da postoji pozitivna korelacija između dobi i savjesnosti.
Kako se u socijalnoj psihologiji naziva pojava zbog koje student pod utjecajem grupe mijenja svoj stav i pristaje na obradu teme koja mu se ne sviđa, a koju su odabrali njegove kolege?
Navedite dvije osobine koje ukazuju da student ima nisku razinu neuroticizma.
U kojoj se fazi kognitivnoga razvoja prema Piagetu nalazi student?
Opišite tri nedostatka psihoanalitičkoga pristupa ličnosti o kojemu je student učio.