Student psihologije uči teorijske pristupe ličnosti za ispit iz kolegija Psihologija ličnosti. Želi dobiti visoku ocjenu iz ispita jer projekt njegove grupe za taj kolegij nije uspješno proveden. Primijetio je da je u projekt uložio manje truda nego kada radi samostalno. Osim toga, pristao je na obradu teme koju su odabrali kolege u grupi iako je u početku želio obraditi drugu temu.
Proučavajući teorije ličnosti, najviše ga je zainteresirao psihoanalitički pristup unatoč njegovim brojnim nedostatcima. U poglavlju o petfaktorskome modelu ličnosti odgovarao je na niz pitanja o svojemu ponašanju i doživljavanju tako da je trebao zaokružiti ponuđeni odgovor. Rezultati su pokazali da ima nisku razinu neuroticizma. Čitajući o istraživanjima razvoja osobina ličnosti, koja su 20 godina pratila istu skupinu ispitanika, uočio je da postoji pozitivna korelacija između dobi i savjesnosti.
28. Kako se naziva vrsta socijalnoga utjecaja zbog kojega studenti ulažu manje truda u zadatak koji rade u grupi nego kada rade samostalno?
29. Kako se u socijalnoj psihologiji naziva pojava zbog koje student pod utjecajem grupe mijenja svoj stav i pristaje na obradu teme koja mu se ne sviđa, a koju su odabrali njegove kolege?
30. Kojom je metodom procjene ličnosti student analizirao svoje ponašanje i doživljavanje?
31. Navedite dvije osobine koje ukazuju da student ima nisku razinu neuroticizma.
32. Objasnite odnos između dobi i savjesnosti s obzirom da među njima postoji pozitivna korelacija.
33. Kako se naziva tip istraživanja u razvojnoj psihologiji u kojemu su psiholozi mjerili osobine ličnosti istih ispitanika u više navrata tijekom 20 godina?
34. U kojoj se fazi kognitivnoga razvoja prema Piagetu nalazi student?
35. Opišite tri nedostatka psihoanalitičkoga pristupa ličnosti o kojemu je student učio.
ŠTO ČEKAŠ?
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan* pristup dijelu lekcija za svaki predmet.