Pozorno pročitajte drugi tekst.
Mirta ide automobilom u drugi grad na konferenciju psihologa. Čim je krenula, čuo se glasan neugodan alarm koji se ugasio nakon što je zavezala pojas. Na putu joj je pukla guma pa ju je morala zamijeniti. Mirta nikad dotad nije mijenjala gumu iako je u nekoliko navrata prije vidjela kako se to radi. Kada je stigla u grad, brzo je našla put do odredišta jer je studirala u tom gradu. Na konferenciji je srela Anitu, kolegicu s kojom je studirala. Uz kavu su se prisjetile događaja iz studentskih dana i razmijenile su informacije o istraživanjima koja trenutačno provode. Mirta istražuje kako učenje sviranja instrumenta utječe na kapacitet radnoga pamćenja. Anitin tim razrađuje novi test inteligencije kojim žele utvrditi postoje li razlike u biološkoj inteligenciji između različitih skupina. Čeka ih još veliki posao provjere metrijskih karakteristika testa.
Prepišite rečenicu iz teksta koja opisuje da Mirta ima dobro razrađenu kognitivnu mapu.
Mirta istražuje kako učenje sviranja instrumenta utječe na kapacitet radnoga pamćenja.
Što je u tome istraživanju nezavisna varijabla?
Koliki je uobičajeni kapacitet kratkoročnoga pamćenja?
Koju vrstu inteligencije ispituje test koji razrađuje Anitin tim?
Navedite i opišite tri metrijske karakteristike koje test inteligencije Anitina tima mora zadovoljiti.