Muzej iluzija - danas već globalno renomirani projekt rođen u Hrvatskoj, kreće u još žešću svjetsku ekspanziju, a ambicioznom timu Metamorfoze koja je zadužena za širenje poslovanja cilj je do kraja 2026. u portfelju imati čak 100 ovakvih muzeja diljem svijeta. (...)
„Trenutno smo najveći lanac privatnih muzeja na svijetu, a Metamorfoza je kompanija koja stoji iza brenda. Naš tim čini više od 50 stručnjaka iz Hrvatske koji pokrivaju područja projektnog menadžmenta, istraživanja i razvoja, logistike, arhitekture, financija, marketinga i account menadžmenta." (...)
Poslovni model postavljen je tako da je Metamorfoza vlasnik franšize. Svaki muzej ima svog franšizera koji je odgovoran za poslovanje, a vodi ga uz pomoć i podršku zagrebačkog tima. Svi zajedno vode franšizere kroz sve faze, od izgradnje muzeja do razvoja i upravljanja na dnevnoj razini.
Prilagođeno prema: www.poslovni.hr
Napomena: Podatci o izvoru polaznoga sadržaja bit će objavljeni u rješenjima ispita.
Koji oblik ulaska u posao osim franšize možete prepoznati u polaznome tekstu?
Objasnite zašto je franšiza dobar oblik ulaska u posao za kupca franšize.
ŠTO ČEKAŠ?
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan* pristup dijelu lekcija za svaki predmet.