Sve pretjeranosti - bilo nerazboritosti, bilo plašljivosti, bilo neobuzdanosti, bilo osornosti - ili su zvjerske ili su bolesne; onaj tko je po naravi takav te se plaši svega, čak i mišjeg cijuka, plašljiv je zvjerskom plašljivošću, dok onaj što se prepao kune ponašao se tako zbog bolesti; od onih koji su nerazboriti jedni su po naravi nerazumni i, živeći samo po sjetilima, takvi su zvjerski, poput nekih plemena dalekih barbara; drugi su pak takvi zbog bolesti, kakva je padavica ili ludilo, pa su bolesni. Aristotel, Nikomahova etika
17.1. Navedite diobenu cjelinu druge logičke razdiobe (divizije) iskazane u tekstu.
17.2. Navedite članove diobe druge logičke razdiobe (divizije) iskazane u tekstu.
ŠTO ČEKAŠ?
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan* pristup dijelu lekcija za svaki predmet.