Logika - 2013./14. ljeto - 18.

Pozorno pročitajte tekst.

Učitelj Cjenko Poštovanić prilikom primanja nagrade za životno djelo opisao je ukratko način na koji je on doživljavao učenike kojima je do tada bio razrednik:
„Najvažnije je shvatiti da je svaki učenik poseban. Ipak, kako bih svoje učenike lakše shvatio i pratio u njihovoj posebnosti, prethodno sam ih razvrstavao u određene skupine i to prvo prema tome jesu li muškoga ili ženskoga spola, a potom prema školskome uspjehu: odlikaši, vrlo dobri, dobri itd. Prema njihovom odnosu prema sportu dijelio sam ih u tri skupine: redovni sportaši, rekreativci i oni koji su neskloni sportu. Nisam propustio ni razlikovati ih prema ćudi pri čemu mi je iskustvo potvrdilo da svaka ćud donosi neke prednosti, ali i nedostatke za ostvarivanje uspjeha u sportu ili školi. Naravno, nije svejedno je li učenik jedinac u obitelji, ima li oba roditelja...”
18.1. Precizno odredite pojam koji se u odabranome dijelu Poštovanićeva govora uzima kao razdiobna cjelina, tj. koji se razdjeljuje. $        $
18.2. Koliko Poštovanić navodi osnova razdiobe u odabranome dijelu govora?
ŠTO ČEKAŠ?

Isprobaj potpuno besplatno!

Registracijom dobivaš besplatan*
pristup dijelu lekcija za svaki predmet.

*Besplatan pristup ne zahtijeva unos kartice.
© 2025, Gradivo.hr