Učitelj Cjenko Poštovanić prilikom primanja nagrade za životno djelo opisao je ukratko način na koji je on doživljavao učenike kojima je do tada bio razrednik: „Najvažnije je shvatiti da je svaki učenik poseban. Ipak, kako bih svoje učenike lakše shvatio i pratio u njihovoj posebnosti, prethodno sam ih razvrstavao u određene skupine i to prvo prema tome jesu li muškoga ili ženskoga spola, a potom prema školskome uspjehu: odlikaši, vrlo dobri, dobri itd. Prema njihovom odnosu prema sportu dijelio sam ih u tri skupine: redovni sportaši, rekreativci i oni koji su neskloni sportu. Nisam propustio ni razlikovati ih prema ćudi pri čemu mi je iskustvo potvrdilo da svaka ćud donosi neke prednosti, ali i nedostatke za ostvarivanje uspjeha u sportu ili školi. Naravno, nije svejedno je li učenik jedinac u obitelji, ima li oba roditelja...”
18.1. Precizno odredite pojam koji se u odabranome dijelu Poštovanićeva govora uzima kao razdiobna cjelina, tj. koji se razdjeljuje. $ $
18.2. Koliko Poštovanić navodi osnova razdiobe u odabranome dijelu govora?
ŠTO ČEKAŠ?
Isprobaj potpuno besplatno!
Registracijom dobivaš besplatan* pristup dijelu lekcija za svaki predmet.